Najbližšie eventy

14.11.2017 – seminár: Emailing, Automatizácia emailov a performance procesov (hosť Šimon Šiplák – Head of Performance z Websupport)

Téma seminára:
Emailing, automatizácia emailov a performance procesov

Seminár povedie hosť:
Šimon Šiplák, Head of Performance @ Websupport
(https://www.linkedin.com/in/simonsiplak/)

Čo sa dozvieš?
•  Ako správne nastaviť tvoje emailové kampane
•  Tipy a triky, ktoré používajú profíci
•  Najlepšie nástroje pre Emailing, automatizáciu emailov a performance nástrojov
•  odporúčania kde začať, keď v emailingu ešte nemáš žiadne skúsenosti

Kedy sa bude seminár konať?
14.11.2017 (utorok) v čase od 09:00 – 10:00 hod.

Kde sa stretneme?
V novom co-workingu Smart city HUB, Obchodná 3, Bratislava (vchod oproti predajni Dráčik, 2. poschodie vľavo)

Zaregistrovať sa je možné najneskôr do 13.11.2017 do 15:00 hod.

Zegistrovať sa na seminár

21.11.2017 – seminár: Tvorba úspešného firemného blogu od A po Z (hosť Richard Čermák – Head of Brand z Websupport)

Téma seminára:
Tvorba úspešného firemného blogu od A po Z

Seminár povedie hosť:
Richard Čermák, Head of Brand at Websupport
Riadi celú brandovú časť, či už cez kampane, sponzoringy, vytváranie brand manuálu alebo obsahové stratégie na firemnom blogu, ktorý sa vďaka nemu stal blogom roka. 
(https://www.linkedin.com/in/richard-čermák-9a11474b/)

Čo sa dozvieš?
•  Ako sa dá vytvoriť najlepší firemný blog?
•  Na reálnych prípadoch si ukážeme, ako tvoriť zaujímavý obsah, ako zapojiť do tvorby obsahu komunitu a ako takýto obsah distribuovať.

Kedy sa bude seminár konať?
21.11.2017 (utorok) v čase od 09:00 – 10:00 hod.

Kde sa stretneme?
V novom co-workingu Smart city HUB, Obchodná 3, Bratislava (vchod oproti predajni Dráčik, 2. poschodie vľavo)

Zaregistrovať sa je možné najneskôr do 20.11.2017 do 15:00 hod.

Zegistrovať sa na seminár

5.12.2017 – seminár: Ako pripraviť rozpočet (hosť Tomáš Klempai – COO Websupport)

Téma seminára:
Ako pripraviť rozpočet?

Seminár povedie hosť:
Tomáš Klempai, COO at Websupport
(https://www.linkedin.com/in/tomas-klempai-54470516/)

Čo sa dozvieš?
• Ako na prípravu rozpočtu?
• Typy a triky ako navrhúť čo najpresnejší rozpočet a ako efektívne nastaviť rozpočtové kategórie.
• Ako sa vysporiadať s úpravou rozpočtu počas roka?

Kedy sa bude seminár konať?
5.12.2017 (utorok) v čase od 17:30 – 18:30 hod. + priestor na otázky

Kde sa stretneme?
V novom co-workingu Smart city HUB, Obchodná 3, Bratislava (vchod oproti predajni Dráčik, 2. poschodie vľavo)

Zaregistrovať sa je možné najneskôr do 4.12.2017 do 15:00 hod.

Zegistrovať sa na seminár

12.12.2017 – seminár: Online Marketing (hosť Ľuboš Ľahký – Chief revenue officer z Websupport)

Téma seminára:
Online Marketing

Seminár povedie hosť:
Ľuboš Ľahký, Chief Revenue Officer at Websupport
(https://www.linkedin.com/in/luboslahky/)

Čo sa dozvieš?
•  Produkt vs. Marketing
•  Komunikačný framework See-Think-Do-Care
•  Rozdelenie úloh v Marketingovom tíme?

Kedy sa bude seminár konať?
12.12.2017 (utorok) v čase od 09:00 – 10:00 hod.
– vstup je možný už od 08:30 hod. Využite zatiaľ free Wifi alebo si u nás dajte rannú BIO kávičku 🙂

Kde sa stretneme?
V novom co-workingu Smart city HUB, Obchodná 3, Bratislava (vchod oproti predajni Dráčik, 2. poschodie vľavo)

Zaregistrovať sa je možné najneskôr do 11.12.2017 do 15:00 hod.

Zegistrovať sa na seminár

 Smart City HUB

Smart City HUB je unikátna platforma, ktorá v sebe spája komunitu Smart City co-workingu a zároveň inovuje a hľadá riešenia cez Smart City facility management. Vd’aka týmto segmentom môže nie len Obchodná, ale celá Bratislava napredovať a rásť.

Náš co-workingový priestor spája inovatívnych ľudí z rôznych profesií, ktorí vytvárajú komunitu pre rozvoj štvrte s priamou podporou
lokálnych subjektov. V našom priestore tak máte možnosť napredovať v inšpiratívnom tíme po boku profesionálov.

Čo je Coworking Smart city HUB

Smart city HUB je neverejný co-workingový priestor v centre Bratislavy na Obchodnej ulici pre max. 24 ľudí, ktorých omrzela práca z domu a potrebujú k práci stabilné pracovné tempo.

U nás nájdeš kontakty na potenciálnych zákazníkov, kľud na prácu, pohodovú atmosféru, svoj vlastný stôl. Rob len to čo ťa baví, na všetko ostatné pre teba máme interných a externých partnerov.

Tri poschodia, kde spolu sedia makači z rôznych oblastí, ochotní zdieľať navzájom svoje know-how. Rob si vlastné projekty, alebo spolupracuj s ostatnými.

Koho hľadáme?

              

Zapadol by k nám grafik, copywriter, novinár, architekt, fotograf, podnikateľ či startupista. Tiež lokálne organizácie a komunity, začínajúce spoločnosti, smart inovácie a technológie; design, branding; on-line a off-line startupy, spoločnosti z oblasti urbanizmu a architektúry. Vítaní sú ľudia šikovní, pracovití, ambiciózni a zdravo poriadkumilovní.
Ozvi sa čo najskôr.

NAŠE SLUŽBY

všetci o tom len hovoria, my to už robíme:

  • new business models
  • architektúra a urbanizmus
  • piloty a lokálne integrácie smart technológií
  • smart street facility management
  • share economy
  • co-workingové centrum
  • energie, senzory a open data
  • cirkulárna ekonomika, doprava a mobilita, vzdelávanie

CENNÍK

Ako člen našej komunity budeš mať prístup ku všetkým našim zariadeniam, eventom & workshopom, odbornému poradenstvu, ale hlavne budeš benefitovať z prístupu k veľkej sieti našich kontaktov a početnej komunity podnikateľov obchodnej ulice a okolia.

Staň sa súčasťou rastúcej komunity freelancerov, marketérov, grafických dizajnérov, IT developerov, NGOs a spoločensky prospešných riešení a projektov. Nájdeš u nás predovšetkým ľudí, ktorí radi pracujú na zmysluplných projektoch, baví ich tvoriť a neboja sa výziev. V rámci našej komunity už vzniklo viacero zaujímavých spoluprác a nových možností.

1 DAY Access – už od 5€ za celodenný vstup

1 DAY Access je správna voľba v prípade, že potrebuješ pozvať na rokovanie tvojho obchodného partnera do reprezentatívnych priestorov v centre Bratislavy. Ponúkame aj možnosť objednať si špičkovú bio-kávu. 1 DAY Access je tiež vhodný pre kohokoľvek, kto chce pracovať na svojom projekte a na konci dňa si vytlačiť pár strán; alebo chce len využiť náš networking, mentoring, poradenstvo či prístup na workshopy a eventy. 

  • vstup na 1 celý deň (využi podľa potreby aj viackrát mesačne)
  • použitie ktoréhokoľvek voľného stola na 2. a 3. poschodí alebo v konferenčnej miestnosti
  • čiernobiela tlač A4 do 50 strán

FREELANCER membership (bez viazanosti) – od 20€ / mesiac

Freelancer membership je vhodné pre členov, ktorí majú menší projekt alebo chcú využiť náš networking, mentoring či poradenstvo, prístup na Workshopy a eventy.

  • vstup do priestorov HUBU 7x za mesiac (výber konkrétnych dní je len na tebe)
  • použitie ktoréhokoľvek voľného stola na 2. a 3. poschodí alebo v konferenčnej miestnosti
  • farebná alebo čiernobiela tlač A4 do 200 strán
  • nástroj Freshmailing.com – posielaj neobmedzený počet emailov pre 600 adresátov

UNLIMITED membership (bez viazanosti) – od 75€ / mesiac

Unlimited membership je členstvo vhodné pre každého kto potrebuje atraktívne a inšpiratívne pracovné prostredie pre svoju každodennú prácu, k tomu stabilné pracovné tempo a poteší ho pravidelné vytváranie obchodných príležitostí vďaka činnosti HUBU.

  •  neobmedzený počet vstupov do priestorov HUBU
  • použitie ktoréhokoľvek voľného stola na 2. a 3. poschodí alebo v konferenčnej miestnosti
  • farebná alebo čiernobiela tlač A4 do 500 strán
  • nástroj Freshmailing.com – posielaj neobmedzený počet emailov pre 700 adresátov
  • 1x denne bio-káva zadarmo
  • konferenčná miestnosť for free 2 hod. / mesiac
  • online prezentácia tvojich služieb

RESIDENT membership (s viazanosťou) – od 50€ / mesiac

Členstvo RESIDENT member je vhodné každého jednotlivca alebo viac členné tímy, ktoré majú dlhodobejší projekt. Ak potrebuješ nových klientov, toto je pre teba tá správna voľba. Služby našich RESIDENT členov odporúčame online aj offline pred začiatkom verejných seminárov, workshopov a v rámci komunity podnikateľov na obchodnej ulici a okolí. Ak potrebuješ rozšíriť svoju sieť kontaktov, tak ti tiež pomôžeme cielene nadväzovať nové obchodné styky.

  • predĺžený vstup 7 dní v týždni
  • možnosť kúpiť si 24/7 prístup do priestorov HUBU (+20€)
  •  neobmedzený počet vstup
  • použitie ktoréhokoľvek voľného stola na 2. a 3. poschodí alebo v konferenčnej miestnosti
  • farebná alebo čiernobiela tlač A4 do 600 strán / mesiac
  • nástroj Freshmailing.com – posielaj neobmedzený počet emailov pre 850 adresátov
  • 1x denne bio-káva zadarmo
  • konferenčná miestnosť for free 3 hod. / mesiac
  • potrebná viazanosť od 3 do 12 mesiacov
  • aktívne odporúčanie tvojich služieb – každý mesiac ti vytvoríme nové obchodné príležitosti

Každý coworking člen môže využívať

  • prístup do HUB priestorov každý pracovný deň od 08:30 do 18:00 hod
  • vstup do HUBU 24/7 +20€ / mesiac
  • farebné tlačiarne (laser aj atrament), scaner
  • rýchly WiFi internet bez obmedzenia dát
  • prístup do kuchynky + čaj zadarmo
  • free vstup na HUB public events
  • mentoring a poradenstvo
  • účtovnú a právnu poradňu
  • ekonomické a daňové poradenstvo
  • poradenstvo pre zdravú životosprávu
  • partnerské benefity – zľavy na produkty a služby
  • workshopy – vstup za členské ceny
  • zasadačky – prenájom za členské ceny
  • zriadenie sídla a pošt. schránky +39€ / mesiac
  • vlastná uzamykateľná skrinka +20€ / mesiac
  • možnosť fixného stola +20€ / mesiac
  • lokalita s vynikajúcou dostupnosťou
  • tvoje služby ponúkame celej štvrti podnikov a firiem na obchodnej ulici a okolí
  • členstvo bez viazanosti

 OZVI SA NÁM

Ak ťa coworking Smart city HUB zaujal a myslíš si že si pohodový človek, ozvi sa nám. Prídeš nezáväzne na bio- kávu.
Uvidíš to tu naživo, spoznáš členov a uvidíme. Možno si spolu sadneme.

 0907 047 719     coworking@obchodnaulicaaokolie.sk

Partneri Smart city HUBU

Náš tím

Davy Čajko

Founder
+421 903 429 190

Michaela Viskupičová

Event Manager

Štefan Maceják

project manager

Marek Borik

Co-working manager
+421907047719

Vierka Štefinová

Office manager

Silvia Viršíková

Economy manager

Matej Krajňák

Produkcia eventov

Buď v centre diania

Coworking centrum Smart city HUB nájdeš v absolútnom centre Bratislavy na Obchodnej ul. 3 (oproti predajni Dráčik), iba 30 sekúnd od zastávky Poštová-Martinus. Svoj bicykel si odstavíš v uzavretom priestore. Auto zaparkuješ free do 12 minút chôdze v okolí alebo zaparkuj na platenom parkovisku v Tatracentre vzdialenom iba 3 min. chôdze.

Ak vyhladneš v okolí do 5 minút pešo máš veľký počet reštaurácií, pizzerií a potravín. Všetko máš len na skok (poštu, rôzne štátne úrady, ministerstvá, parky, miesta na zábavu a relax, priame spoje na autobusovú a železničnú stanicu, atď).

 Ako sa k nám dostanete?

 AUTOM 

 3 min. pešo – podzemné parkovisko Tatracentra (možnosť plateného parkovania) – prvých 15 minút parkovania je zadarmo, denné parkovanie 2,5€/hodina, víkendové parkovanie 1,3€/hodina.
– cez víkendy možnosť verejného parkovania zadarmo na vysokej ul. a na Mickiewiczovej ul. (10 min. pešo)

 MHD

 iba 30 sekúnd pešo zastávka Poštová-Martinus – električky číslo 1, 5, 8 (a č. 7 smerom do Rače)

 4 min. pešo zastávka Námestie SNP – električky č. 7, 9

 5 min. pešo zastávka Kamenné nám. – električky č. 3, 4

 5 min. pešo zastávka Zochova – autobusy č. 31, 39, 80, 83, 84, 93, 94, 131, 147

 do 5 min. pešo zastávky Hodžovo námestie – trolejbusy č. 203, 207, 208, 212 a autobusy č. 83, 84, 93, 147

 9 min. pešo zastávka Nemocnica sv. Michala – trolejbusy č. 202, 205

 8 min. pešo zastávka Most SNP – električky č. 4, 6 a autobusy č. 28, 29, 30, 37, 50, 70, 88, 91, 133, 191, 901 (autobus 901 chodí do Rakúska, cez Wolfsthal až do Hainburgu)

Opýtajte sa nás

Kontaktné údaje

 Smart city HUB – Bratislava

>> vchod oproti predajni Dráčik
Obchodná ulica 3
2. poschodie (z výťahu doľava)
81106, Bratislava
Slovensko


Telefon+421 948 045 540


Email: coworking@obchodnaulicaaokolie.sk